lördag 22 december 2007

03.41 AM

Ohhhh, skriva blogg klockan halv 4 på morgonen för att jag inte kan sova! Som alla andra (utom just den här natten verkar det som) nördar XD

DET ÄR JULLOV NU!!!! :D:D:D
Oförtjänat med välbehövt skulle jag väl kalla det, men wtf, jag sover i alla fall x) Dock började jullovet med att jag blir uppsläpad bara för att Björn fyllde år idag. 15. Fatta. Han är ju asgammal :O Fick i alla fall en elgitarr, så nu kan vi skrämma iväg alla störande tyska turister i sommar! :D LYCKA!

Personligt meddelande till Sofia Brobäck:
Mamma kedjar fast mig här på nyår -_-

Pratar med pojke på msn. Den enda som är online nu XD Puckobarn (kommer från rätt person) x) <3

Jag hatar min mage. Den är fuckad. Idag för att den är tom :S Bajs.

Almkvist ska itne skriva mer på detta extremt onitressanta inlägg nu :P Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

VÅGA VÄGRA FACKINGJÄCLAKUKJUL! jag får inte ens vara hos Tomas. srsly, jag tar livet mig.

psykopatas. sa...

Men bajs då!!! >___< Inte ens på nyår? Ska du som jag sitta hemma och dö då eller? O___o Najs.

Anonym sa...

om inte du börjar uppdat. din blogg oftare fraggar jag dig Q__Q