söndag 9 december 2007

Indianparty.

Ärligt, det här var den roligare helgen på jävligt länge!

Helt sjuk kväll! XD Massa kul folk och massa skumma saker som hände. Svulla chips och dipp, röka vattenpipa, köra sanning & konka, dansa, dricka okända drycker, skratta, gråta, gå ut och gå, kramas och pussas med... fler än vanligt x) Olivia, Malin, Stina och Rickard! Jävlar va folk låg i O__o Men mysigt var det x)

Okej, senare på kvällen var det väl mest att jag fick ta hand om folk som grät/var helt deckade/låg och spydde på nån toalett, men som tur var var jag i alla fall inte ensam om att vara nykter. Tomas och Pontus hjälpte till att få Rickard och Jörgen till min lägenhet. Undrar hur det hade gått om de inte hade kunnat sova där O__o Malin, jag, Jörgen och Olivia satt på köksgolvet och åt glass medan Rickard låg i min säg och skrek "Rap är skit" XD Sen sov vi ett par timmar, tills Rickard väckte mig och sa att han ville gå hem. Skum pojk det där, men jag tycker om honom ändå x) Till följd av att Rickard gick blev det väldigt kallt. Dumma pojke >__<>

Ett par timmar senare vaknade vi av telefonsamtal från B. "Sover ni?!" Puckobarn! Sen gick Olivia och Malin hem, medan Jörgen och jag gick hem till Tomas för att städa x) Fick sedan även hjälp av Rickard. Gick och köpte pizza och sen kom Sandra med pojke :)

Bajs allt!

1 kommentar:

Anonym sa...

dethärska göras om! vi älskar, btw, skolans tangentbord! men vart ska man va då? O_o