fredag 7 december 2007

7 december. För jag kommer inte på nåt annat.

Okej, jag borde verkligen uppdatera min blogg oftare x) Men... det blir bara inte så. Jaja. Typ en månad sen jag skrev här. Så nu är det december och i morse regnade det (observera att det inte snöade, vilket jag tycker att det borde göra!), så Björn och jag blev genomblöta på den ca 50 meter långa vägen ner till sjön. Yey! Älska svenskt väder! ^^) <3333

Idag ska jag träffa Olivia!!! För första gånge på... alldeles för länge. Vi ska typ fika tror jag. Prata och bara glo in i ögonen på varandra XD Hon borde ringa snart tror jag :)

Och imorgon är det äntligen det efterlängtade INDIANPARTYT!!!!! :D:D:D Fuck you, Matilda för att du inte kommer :O Men, jag kan förstå ditt val, faktiskt ;) Jag har däremot ett problem med min klädsel. Har ju tänkt att jag ska ha flätor (imagian that! O__o) med påskfjädrar i (om mamma kommer ihåg att ta med dem till stan imorrn), men Stina har fått för sig att hon ska locka mitt hår... Hm. Om jag ska ha flätor är det ingen idé att locka håret, och enligt mig är det mer indianigt att ha flätor än lockar x) Stina, vi får ta det där imorgon när du och jag ska gå och köpa indian-mat :P

1 kommentar:

Anonym sa...

OCH JAG ÄR PEPPPEPPPEPPPPEPPEARE ÄN EVER!!! :D:D:D:D:D :*:*:*:*:*:* trots mensvärk :o