torsdag 25 oktober 2007

Förgånga dagar.

Ojoj, det finns ju massor jag skulle vilja skriva om! Har ju inte vart hemma på ett par dagar, och har i och med det inte haft tillgång till någon dator. Utom i skolan, men... orka XD Okej folks, here komes a utredning abawt te haf vek tat has past:

Måndag.
Skola. The usual stuff. Björn sov i lägenheten för första gången. Julia kom och hälsa på på kvällen :) hon klagade på min matlagning och sen stälde hon sig i ett hörn och sa inte så mycket mer. Sen kom mamma och yrade om ifall jag skulle köpa en jacka på tisdagen. Då ringde Pontus och frågade var jag bodde XD Den tokern. Han hittade till min lilla lägenhet till sist i alla fall. Sen sprang han omkring och tittade på allt. Sen satt han, jag, Björn och Julia och lyssnade på äcklig hip-hop tills Pontus och Julia var tvugna att åka hem. End of måndag.


Tisdag.
Okej, tisdag var mycket roligare än måndag ;) Matilda och jag skulle in till stora staden Norrköping och shoppa loss som små tornados, men, så bidde det ej. Sandra hade inget att göra (har jag för mig) så hon följde med. Och så hade Matilda släpat med nån kille som hängde efter oss hela tiden XD För övrig information har Mattias bra smak på kakor :P
På stan blev det Ica (vilket betyder ½ timmes beslutsångest för vilka kakor man ska köpa), Lindex, vilket innebär att jag numera är ägare till världens mysigaste mössa :D
Sandra och Matilda har likadana, men det struntar jag i. Sen skulle jag spendera det Åhléns-kort jag fått för att jag var med i en UNSIF(eller nåt)-undersökning. 100 kr på stearin är aldrig fel! :P Så, Olivia, jag tjänade faktiskt på att sitta och rita kryss en hel dag ;) Dagens bästa inköp va en jacka på HM, så nu fryser inte jag när jag går till skolan längre :P Jag har föresten klippt av de fula snörena nu :)
Kvällen spenderades delvis på Paus (nya favoritstället att äta på! Löv it!), buss 459 och delvis i en lägenhet på Breda gränd. Sandra och Matilda sov hos mig ^^)

Onsdag.

Onsdag är ej intressant. Därför hoppar vi över den.

Torsdag.
Roligast på dagen:
Stina: Så, Disneyfigurernas förebilder var deras pappor. De såg upp till dem och blablabla...
Sekund senare:
Stina: Jag ska bara hämta te. *går och hämtar te*
Brobäck: (När Stina är utom hörhåll) Jag kommer DÖ av p-piller. Man kan få (se Brobäcks blogg http://synthetic.blogg.se/), så om jag inte kommer tillbaka, så har jag antagligen dött av en blodpropp, hjärtslag, eller så har jag helt enkelt gått och tagit livet av mig.
Stina: (Som ej hört att detta handlade om p-piller) Ska du dö på grund av alla pappor?!
Almkvist & Brobäck: HAHAHA *asgarv*


Observera att detta var mycket roligare live!


Snart är det lov! :D Bara för att jag kände för att skriva det. Nu ska jag skriva en fjärdedels bokrecension (ärligt, jag skiter i stavningen) och sen ska jag trän fonetisk skfift. Bye <3

6 kommentarer:

Anonym sa...

hahah XD lulz ^^ ja. p-piller kommer bli min död. eller suketter. alltid roligt att läsa din blogg :)

Matilda sa...

VAD FAN SOFIA!! Skriv inte det där om Mattias här O_O Han läser ju min blogg och där har jag länk till din, och ja...

psykopatas. sa...

Okej, jag kan ta bort det där om Mattias :) Men, du vet vad jag tycker ;)

Anonym sa...

Jao, det var ju liksom tack vara mig som det inte kokade över när du lagade mat..xD haha jag vill komma till dig snart igen..:P

Matilda sa...

Haha, jag var inte förbannad egentligen. Upptäckte att det lät som det. Jag var bara skräckslagen xD

psykopatas. sa...

Hm... joo, du lät ganska sur i alla fall ;)