måndag 29 oktober 2007

Småstolt.

Jag har faktiskt vart en bra människa de senaste dagarna (igår och idag). Inte vart alltför seg, som jag brukar vara, och har faktiskt hjälpt till en hel del med mina stackars sjuka föräldrar *stolt*.

Igår lastade Björn och jag ved, jag matade fåren och lagade mat till hela familjen :) Känner mig duktig! Pasta, sås, sallad, räkor, avokado = mums :D
Och idag har jag inte vart så aktiv, men Tomas och jag har faktiskt bakat chokladmuffins. Tror de blev ganska kladdiga, men det är bara gott x)

Imorgon ska jag in till lilla staden för att träffa Malin och Julia. Mamma vet inte (som vanligt) att jag ska färga håret också ^^) Hon med sitt "du är ju så vacker". Okej, tack mamma. Men jag kanske vill förändra mig lite i alla fall. Man kan ju inte vara vacker hela livet ;) Så imorrn blir det Sofia goes mörkhårig! Jippie :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, hoppas håret blir fint.

Matilda sa...

Hur mörkt? :D

psykopatas. sa...

Nästan lika mörkt som mamma kom jag fram till :P Kolla bdb, när jag orkar lägga ut bilderna