onsdag 31 oktober 2007

I korthet.

Har haft det friktigt trevligt de senaste dagarna. Dag ett börjar med att jag försover mig 1½ timme, och blir därför sur (mindra bra). Åker därefter in till allas vårt Sörping med familjen och ställer mig på Willys. Sen kom Julia, Malin och rickard och kramade mig massor, hjälpte mig att välja färg till håret (Sofia goes dark!) och sen sprang vi alla iväg till fix och hyrde film :) Filmen var för övrigt skum. Hells Gates. Ännu en sån där psykisk sak de har försökt göra en handling av. Men med chokladbollar funkar allt :)

Färgahårfärgahårfärgahår! :D Julia fick hjälpa mig, för jag kan inte. Malin och Rickard var en duktig publik som peppade mig och sa att jag var så söt så. Säkert ;) Aja, är väldigt nöjd med resultatet i alla fall. Mitt hår ser numera ut ungefär såhär. Eller nåt ditåt... x)

Vid sjutiden gick vi ner till ica och köpte speciall-glass. Sen till lilla lägenheten och äta upp den ^^) Jag har fått en bokhylla :D Inte lika tomt i "stora" rummet längre! Har tagit dit lite fler saker nu också, så det börjar bli riktigt hemtrevigt där :) I alla fall:

Efter glass var det mys och chips. Rickard stal alla kuddar och Malin och jag hittade på en ny (?) lek. Denna lek består av att man delar på ett chips som en person har i munnen och en annan biter av det. Och om man tar kort på detta ser det ut som en väldigt passionerad kyss. Yeah ;)

Sen gick Malin hem (för hon skulle städa för Sanna skulle komma nästa dag) så då blev det ganska tomt. Det spelades Kent och Rickard somnade. Igen. Den pojken har problem med sin sömn! Julia och jag låg och pratade halva natten. Sen somnade jag (pga ont i huvet) och Julia låg vaken väldigt länge (sa hon). Hon har också probem med sin sömn, för hon var nämligen den som vaknade först nästa morgon. Sjukt.

Ett par timmar senare åts det frukost. Vilket betydde yoghut för Rickard och digestivekex+juice till mig och Julia. Yey. Men orka vara uppe och leva när man har en stor dubbelsäng! Hallå :O så, vi gick och la oss igen x) Däremot har jag/vi lyckats bryta av ett ben på en av sängarna, så nu får ingen hoppa eller leka i den! Men i den andra sängen får ma leka ^^)

Sen hände inte så mycket mer. Rickard åkte hem. Tror jag. Jag och Julia gick till bibban för att träffa Malin. Jag lyckades få en bibliotikareie att bryta mot sina arbetsregler. Tänk vad jag kan få folk att göra ;) Pappa ringde när vi var vid fix och sa att "jag kommer om 25 minuter". På 25 minuter hinner jag gå till lägenheten. Och jag som skulle diska och dammsuga. Glöm det! :S Pappa ringde 15.10. Jag var hemma 18.00 ;) Yey.

Nu ska jag gå och packa, springer till västkusten för fler kunsindagar imorgon :) Puss puss <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter härligt :D ha så roligt hos kusinerna :D

Matilda sa...

Oj. Lycka till att springa till västkusten! Ta tid så ska jag klå dig nån gång.