torsdag 18 oktober 2007

Like everyone else + Saknadeskväll.

Men yey!
Nu har jag också skaffat en sån där blogg som alla andra också har! Va duktig du är nu Almkvist :D


IGÅR VAR EN BRA DAG! :)
Efter skolan ringde Sandra, när jag som bäst drev omkring i mitt nya lilla tillhåll och diskade (för jag gör inte annat där!). Sandra hade tråkigt, så vi gick till Ica och köpte onyttiga saker, som t.ex. glass. Choklad och mjölkfri, för Malin tål inte mjölk, trodde jag i alla fall. Sandra pratade i telefon med sin far. Mer brutalt än vanligt fattade jag det som. Hon fick i alla fall inte stanna så länge :/


Så när Malin och Julia kom var Sandra tvungen att åka hem :( Gick till busstationen och tillbaka, fast nu utan en Sandra. Jag fick inflyttningspresenter av Malin och Julia! Chakladpuding, mjölk och bomber (chokladbollar). Mums!!! :D Malin, jag och Julia åt upp Sandras och min glass (jag lovar honey, vi ska köpa ny och sitta och bli tjocka!) med kolasås och tuttifruttikulor. Satt sedan med chokladbollar och pratade om diverse saker. Vi lever underliga liv, mina flickor ;)

Vid åttatiden knackade (för min ringklocka är utplånad) det på dörren och då var det nån skum typ som inte hade haft nåt att göra och som tänkte att då kunde han åka och hälsa på mig. Den typen hette Rickard. Han fick ingen glass, för den var slut x) Men vi spelade spel med nån röst som pratde om siffror man skulle trycka på. Malin och Julia visade sin dans, och sen fick jag visa min(som sög, för jag kom inte ihåg nått XD).

Och så blev klockan ett. POFF! Folk blev sugna på ostbågar och Julia offrade sig för att går först till Statoil och sen till Shell för att finna sådanna. Under tiden hann Rickad somna. Malin och jag höll telefonkontakt med Julia, för vi ville inte att hon skulle bli våldtagen.

I alla fall så kom Julia tillbaka, utan att ha blivit våldtagen, men då var det ingen som ville ha ostbågar XD Eftersom klockan var typ två, bestämde vi att det kanske var en bra idé att sova nu... Den sovande Rickard var ett problem, men det löstes snart :)

Varken jag, Malin eller Julia kunde sova. Jag för att jag frös som ett as och Julia och Malin för att de trodde det skulle komma ner nåt ur hålet i mitt tak (som inte är lagat än, mister so called hyresvärd). Somnade till slut i alla fall.

Ingen orkade gå upp på morgonen XD Malin och jag hade sovmorgon (och jag skulle ändå inte gå till skolan, för jag led av extrem mensvärk denna morgon), Julia "missade" första bussen och Rickard orkade inte XD Vilket team!

Jag hade jättekul igår älskade människor :) You mean so much to me <333

2 kommentarer:

Matilda sa...

Åh, så ni struntade i skolan på riktigt? Precis som vi hade tänkt göra men som aldrig blev mer än en tanke. (Förresten så blev jag sugen på glass nu)

psykopatas. sa...

Det var bara en som struntade i skolan faktiskt ;) Resten gick till skolan eller stannade hemma med mensvärk, så då kan du ju gissa vem som sket i skolan och cyklade hem istället xP